tisdag 22 maj 2012

Vad Ska Jag Blogga Om?

Förslag mottages mkt mkt tacksamt.

10 kommentarer:

yllet sa...

huvdvärks eventuella reaktion på godis?

yllet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
yllet sa...

fast då får du vara snabb..

Den tjocke konsulten sa...

Träning? Inköp och montage av AC till sovrummet? Lär bli rusch efter dem nu.

Tesa sa...

Vad du gör när du inte bloggar?
Kanske stundande grill/film/spelkväll? (och plötsligt varde det en happening! ;) )

Tränar du nåt?
Vart bär nästa semester?

Anonym sa...

Jag lyckas ju inte hitta vare sig tid eller ämnen till mig själv ...

sarapirat sa...

hmmmmm
bloggtorka?! sa far det vara ibland.
angaende berlin
ahhhh! fantastiskt.
jag tycker att berlin snarare ar en blandning av barcelona och tel aviv.
fast mera nordeuropeisk touch saklart.

jag rekommenderar kreuzberg och boxhagener platz. att dricka en kiba och ata god turkisk mat! :)

bland annat!
kram

mockapocka sa...

Hur det är att arbeta heltid, om du gör det vill säga. Jag har glömt hur det är och behöver pepp. Om den ekvationen överhuvudtaget går ihop (heltid-pepp).

anna sa...

blogga om vad du skulle kunna tänkas vilja se i Uppsala-trakten..? kom och hälsa på mig! (eftersom jag inte tycks ta mig till din sida i rödaste rappet...)

Miss Upsey Daisy sa...

Anna- Får fundera på det. Kanske ska ta en Uppsalahelg :)