tisdag 8 maj 2012

Att Göra Andra Människor Glada.

I måndags fyllde min bästa kompis år.

Jag ringde- Inget svar
Jag sms:ade- Inget svar

Jag surade över inget svar.

Jag mailade och skrev endast i ärenderaden (lite påverkad av inget svar, mycket noga med svar. Snabba svar känner mig mkt älskad)

Grattis din gamla skata! puss

Fick sedan svar på mobilen. "Gulligt av dig att ringa och sms:a och du gjorde verkligen  alla i mitt teams dag när ditt mail poppade upp under mötet jag höll i.  Jag försökte förklara att du var min bästa kompis men det trodde ingen på."

Om man ändå hade varit en fluga på väggen. Sjukt värt.

6 kommentarer:

J sa...

Haha underbart!

Nyfiken Alltid sa...

Ha ha! Ja, hon märkte att hon är älskad i varje fall!

yllet sa...

så bra! då blev ju både hon OCH alla andra glada! du är en god själ!

Miss Upsey Daisy sa...

J- :)
NA- Hon märkte. Men tjata fick jag ;-)
Yllet- God hela jag.

Spader Madame sa...

Skrattar!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- :)