onsdag 9 maj 2012

Ekar Tomt.

Det känns som det inte är så många här? Men någon är det väl?

19 kommentarer:

Jenny sa...

Jadå. Hej hej! :)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag är här

Pettiwoman sa...

Här é jag =)

Librarybeth sa...

Och jag ramlade visst in här också!! :D

pralinen sa...

Jo då... Hej, hej!

annika sa...

Alltid här även om jag inte lämnar spår :)

J sa...

*räcker upp handen*

Katarina sa...

Jag är här varje dag, jag är bara lite för stressad i huvudet för att kommentera.

Fast nu har någon sagt att jag ska lugna ner mig, någon man bara måste lyda, så nu kanske jag blir bättre på att kommentera igen. :-)

Nyfiken Alltid sa...

Och jag med!

Cinderalley sa...

Jag är också här, fast sämst på att kommentera.

Sara sa...

Jag är alltid här :)

Laila och Johan sa...

Jag är här men jag är dålig på att hojta till! Kramen

Chaos by sa...

Jag är också här. Även om jag är ganska ny.

Fifi sa...

Ja, hej hej!

anna sa...

hallåååååååå! kramen

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Hej på dig!
MrsE- Tack för lunch :)
Pettiwoman- Där var du.
LBeth- Oh. Så välkommen så!
Pralinen- Hej där.
Annika- Oh. Hej där.
J- Vinkar.
Katarina- Man måste lyda om man blir tillsagd.
NA- Hejsan svejsan.

Miss Upsey Daisy sa...

Cindy- Meh hey här är du.:)
Hsara- Och på fejjan.
Loppis- mmm
Chaos- Men kul att du hänger här.
Fifi- Hej på dej!
Anna- kramen.

dundermei sa...

Jag ligger alltid efter med bloggläsandet men jag är här! Kram

Tesa sa...

Jo men jag är här! :)
Jag är bara int ealltid så ljudlig av mig, koncentrationen räcker inte till allt har jag märkt så jag glömmer om jag kommenterat eller inte ibland. :)