tisdag 8 maj 2012

Snälla Personer.

Först. Jag är snäll för jag har köpt en enorm cocosnötsplanta till Pusspolisen för att hon gillar sådana nötter(och hon gillar plantor). Såg den på lunchen och tänkte att hon skulle vilja ha den och att "den går säkert att cykla med". Den är typ en och en halv meter men om man cyklar långsamt blaha blaha. Ofta när jag får en bra idé berättar jag det för min chef (och alla andra på kontoret). Ofta när jag får en bra idé och berättar den för min chef så brukar han stirra på mig med uppsynen att jag nog inte hade tänkt klart. För det är inte alltid så att jag har tänkt klart (endel av min charm). Så skakade han på huvudet (efter stirrandet) och sade "Miss UD, spårvagnsspåren, du kommer ramla. Jag kör hem palmen till dig". 

Mycket snällt.

Nu ska jag bara hålla mig från bilarna precis som vanligt. Svårt nog.

3 kommentarer:

Sara sa...

Jag körde hem en julgran på moppen en gång, så det går. Typ går.

annika sa...

Jag tog en rottingsoffa på cykeln en gång...Allt går :)

Miss Upsey Daisy sa...

HSara- Jisses. Coolt.
Annika- Uppenbarligen :)