onsdag 23 maj 2012

Den Tjocke Konsulten Ville Veta.

Om AC i sovrummet.

Kommer nog inte att införskaffas. Tunna täcken, öppna fönster och .. god vilja.

Träning.

Jag tränar fortfarande och borde träna mer! Har inte lika mycket tid mer så jag får vara effektivare och smartare. Försöker cykla/gå så mycket jag kan och bor nära mitt träningsställe ( 3 min bort) så jag försöker träna där på morgonen en halvtimme innan jobbet eller en halvtimme på kvällen när det passar. Tanken är att köra både armar i roddmaskin och viss kondition. Det kan ju inte bli långa distanser på en halvtimme så jag gör det så jobbigt som bara går ändå. Planen är att köra ett spinningpass, ett bodypumppass och ett yogapass i veckan också. Ambitionen är att köra ett längre pass löpning utomhus varje vecka med. Med mig och min träning är att jag inte kan träna samma sak hela tiden för jag tröttnar. Inte bara spinning osv. Jag tränar dessutom bättre när jag tränar mycket för då blir jag inne i tänket. Det fungerar inte för mig att träna två dagar i veckan för då känner jag inte att det ger något.  Då tappar jag lusten helt. Rätt dumt men så fungerar jag.

Inga kommentarer: