onsdag 23 maj 2012

Tesa Ville Veta.

När jag inte bloggar vad gör jag då undrar Tesa.

Jobbar som alla andra. På ett jobb där jag trivs mycket fint med mina kollegor. Smarta och roliga människor. Jag är ju numera sambo och bor med han jag är sambo med samt hans två barn som är nio och elva år. Jag har två katter, Mumin och Saga. Alla dessa personer tar självklart upp en stor del av min tid när jag inte bloggar. Stor del av min tid går åt att fixa i huset och i helgen ska det målas kök. Trädgården ska få lite av min kärlek i sommar även om jag nyss lärt mig skillnaden mellan pelargonier och perenner. Annars umgås jag gärna med kompisar eftersom jag är noga med att inte "försvinna" bara för att man har en relation.
Jag läser, tränar och har ständigt dåligt samvete för hur lite jag fotar eller hur lite film jag ser. Jag reser så mycket jag har råd med och kan (ibland med vänner, ibland med pojkvän). Det beror på.

Nästa Semester.

Förutom en tjejhelg i Stockholm med barndomsvänner i juni, är nästa bokade semester Berlin längre fram i sommar. Finns lite andra planer med (såklart) men eftersom inget är bokat än håller jag lite låg profil där.

Inga kommentarer: