lördag 5 maj 2012

Jag Vet Inte Vad Det Är Med Mig.

Kollega ett kommer in och berättar att hon gjort "En Anna" och berättar sedan en historia om när hon var väldigt ärlig. Inte helt säker på min del i historien om jag ska vara helt ärlig och inte helt säker på om det var bra men beslöt mig sedan för att det nog ändå var bra att vara helt ärlig. Ungefär då kom kollega nummer två förbirusande med en pappersrulle i handen och meddelar att hon också gjort "En Anna" vilket visade sig vara att spilla ut kaffet på skrivbordet. Försmädligt nog kändes det ju alltför väl igen den delen av att göra "En Anna".

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

För mig är att göra en Anna -boka vansinnigt massor med roliga och nödvändiga grejer så att det blir superroligt gränsande till tårar. Har jag gjort ett tag i våras till min förvåning. Om jag skulle börja klippa mig med kontorssaxen skulle det också vara att göra en Anna. Kommer inte att hända. Tror jag.

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- fast jag har lugnat ner mig med bokandet.. på ett bra sätt.