söndag 13 maj 2012

Balen.

Förutom fadäsen att jag råkade äta upp min bordsherres bröd (höger vänsterhur ska man veta) tyckte jag ändå att det hela var en mycket lyckad tillställning.  Strålande mat och en strålande gosskör som sjöng.  Vill också passa på att framföra min mycket snabba löpteknik när jag kryssade framför alla som sprang göteborgsvarvet. Snabb och kvick iförd balklänning och klackskor är ändå något man också borde få medalj för. Pojkvän hann knappt med och stod förvånad när jag vinkade från andra sidan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Finfin! Så snygg så! :)

Linda K sa...

respekt.

Lena S sa...

Jag har fått lära mig två regler för att veta på vilken sida brödet är alternativt för att veta vem som är min bordsherre.
Regel 1. (som då gäller om man är kille) Brödet till vänster, bröna till höger.
Regel 2. (som gäller damer) är att killarnas skjortor än knäppta så att man kan se innanför skjortan

Miss Upsey Daisy sa...

TAP- Tack.
LindaK- Thanks
LenaS- Så himla bra att veta. Ska alltid gå på det.

Fru Choklad sa...

Låter som du hade en härlig kväll. Jo du det där med att springa i högklackat borde vara en OS-gren :)Kräver både träning och talang.