fredag 11 maj 2012

Överallt.

Ikväll blir det konsert med en kompis på ett ställe i Göteborg som jag faktiskt aldrig varit på. Det passar onekligen bra eftersom jag inte heller hört bandet innan. Men jag är inte den som är den som så -----> peppen. Imorgon kväll ska jag och Pojkvän på bal istället. Fina lokaler, vackra människor och med hopp om att slippa dansa. Jag och dansen är nämligen inte de bästa av kombinationer. Så här såg det ut förra året. Dessutom ska jag rensa ogräs, klappa katterna och försöka få någon slags ordning på semesterplanerna.

Vad gör ni i helgen?

5 kommentarer:

Chaos by sa...

Ikväll blir det lugnt, om inget oväntat studsar förbi. Middag med familjen. Imorgon lite träning, rättning av prov, hänga i solen och sen gå ut med folk på kvällen. Ta det som det kommer.

Konsert, bal och klappa katter låter som en finfin helg det.

Miss Upsey Daisy sa...

Chaos- Det låter som du har en fin blandning minsan.

Katarina sa...

Du kanske skulle ta och välja ett par välvilliga skor den här balen?

Här blir det lugnt och stilla. Steven är fortfarande på rymmen och lär nog förbli det till på söndag eller så.

Jag försökte hitta någon ny bok i dag men det gick inte så bra. Dåliga TV-program får det bli alltså.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag åker till Malmö och nostalgidreglar över NKOTB :-) Hoppas ni får det trevligt på balen!

Miss Upsey Daisy sa...

MrsE- Kul grej! ha det fint själv.