onsdag 28 juli 2010

I afton film.

Har för mig att den var riktigt bra. Visst?

8 kommentarer:

Tesa sa...

Yes, minns den som bra!

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Jag kikar as we speak! ;-)

Anonym sa...

Minns inte...

Miss Upsey Daisy sa...

Fighter- Bra!

S.W sa...

Den var bra?

På tal om bra film så kan jag rekomender 'A youth in revolt'. Lagom av allt, rolig, tragisk, knarkig, ungdomlig. Karaktärerna var precis lagom bisarra och fina. Se!

Miss Upsey Daisy sa...

SW- Det var den men jag orkade inte se klart... 00.30 är en smula tidigt om man ska morgonträna och stiga upp 5.20

Akan-Kakan sa...

Jag trodde den hette Colorectal. Och smaken är väl som baken, höhö.
(Nej, skämt och sido, har inte sett den. Var den bra eller?)

Miss Upsey Daisy sa...

AK- He he ... den är bra minsan. Sluta inte blogga. Hör du det!