måndag 12 juli 2010

Bara en tanke.

Trappuppgången är ju tämligen sval.

11 kommentarer:

LabHäxan sa...

..eller balkongen

Bajsugglan sa...

skönt!

Den tjocke konsulten sa...

Hr funderat på att solfilma fönstren och skaffa AC, denna klibbiga nattvärme är verkligen inte rolig.

Miss Upsey Daisy sa...

Labhäxan- Balkongen också ett bra förslag.
Bajsuigglan- Man får ju bo där då..
DTK- Du är så teknisk händig! När ska du börja blogga själv? ;-)

Den tjocke konsulten sa...

Jag är duktig på mycket men inte på att skriva tyvärr. Och fler hobbies än vad jag redan har får nog inte plats :)

Lilla fröken Cynsik sa...

Jag brukar öppna kylskåpet och lägga huvudet där en stund varje dag. Is that weird?

Lilla fröken Cynisk sa...

Ja, och uppenbarligen så har kylskåpsmetoden stigit mig åt huvudet eftersom jag numera inte kan stava till mitt eget namn ;)

Madlar sa...

Källarförrådet?

Miss Upsey Daisy sa...

Madlar- En pigg idé!

Den tjocke konsulten sa...

Leka fastighetsskötare, skriva dataprogram, bygga och reparera elektronik?

Nej det handlar nog mer om att jag har fullt upp med att hinna med allt jag måste göra och inte vill splittra mig på fler intressen.

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Känner igen det där. Inte att jag har samma intressen men att jag får hejda mig en smula. Annars blir det liksom varken hackat eller malet..