onsdag 18 mars 2009

Hur i hela helvetet.

Om man tidigare har haft ett autogiromedgivande som man avslutat på Handelsbankens internetbanken så tror man ju att allt är frid och fröjd. Hur i hela helvetet kan det dyka upp flera gånger igen? Friskis & Svettis dyker upp som nytt autogiromedgivande för andra gången nu trots avslutat. Räcker det inte att bocka i den där lilla rutan? Trött blir jag. Och sur. Jag är sur på banken. Jag ska ta alla mina pengar och lägga bakom muslipaketet istället. Vad säger ni nu då Handelsbanken? Det vore en bank-kris om något.

11 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Hahaha! Helt rätt. Allt ska vara så jäkla krångligt hela tiden. Visa vart skåpet (pengarna) ska stå!

Miss Upsey Daisy sa...

Fröken Svensson- De blir säkert rädda om mina 1,50 försvinner ;D

Enannan sa...

Ja, det är rätt! Skräm dem bara :)

Annie - PD sa...

Haha :D Bakom flingpaketet är garananterat säkare.
Bortplock av AG-medgivanden kan ta en stund (ca 24 timmar bör dock vara max), oftast är det inte realtid utan en fil som körs... olika miljöer, webb vs. fina gamla stordatorn... :)

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Hot är det bästa!

Annie- Fast jag har ju plockat bort det .. två gånger redan. Så får jag brev hem om nytt autogiromedgivande...?

Anonym sa...

Det är bra! Bara på dem. Nu sitter de och darrar på sina bank-bakar.

Miss Upsey Daisy sa...

Speja- Det förstår jag. När jag ryter till så darrar helal finanssektorn.. !

Anonym sa...

Autogiro är ett ofog som bör undvikas redan från början.

Katinka sa...

Ja, eller hur? I med pengarna i skafferiet och i madrassen så får de vad de tål! Jag hejar på dig!

Sportfånen sa...

Får jag sätta in pengar bakom ditt musli paket ?

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Fast jag gillar det för det mesta...

Katinka- Frågan är bara ... var ska jag då ha maten ! ;)

Sportfånen- Hej och Välkommen! Självklart. Posta pengarna i ett kuvert så ...