tisdag 17 mars 2009

Bordsherrar.

För att ytterligare utöka problematiken vid vår sittning blev jag med två bordsherrar. Framåt efterrätten dök ytterligare en bordsherre upp som ville promt ta ena platsen brevid mig när en herre var och pudrade näsan. Tre bordsherrar tänkte jag i mitt stilla sinne är några herrar för många. För att inte tala om två bordsherrar på samma stol. Så jag drog en vit lögn.

- Här kan du inte sitta! Det är ju småbarnpappans plats ju. Han är jättestor och stark, två meter och så kan han karate. Han blir verkligen jättearg om han inte får sin plats. Du borde bli rädd nu!

5 kommentarer:

LabHäxan sa...

Oh vad roligt!! Mer och välja på..

Miss Upsey Daisy sa...

Labhäxan- Men tre .. rätt många!

Katinka sa...

Två herrar till bords låter skrämmande. Borde ju verkligen räcka med bara en tycker man haha...

Susanne och Pebbels sa...

Absolut en Ragdoll, gärna en hane för de blir jättestora. Hur coolt som helst. Brukar väga mellan 6-8 kg.

www.mjukatassar.com

Läs under Ragdoll :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Det blev ju TRE innan jag körde iväg en..

DaT- Lite sugen. Eller birma. Ska läsa :D