tisdag 8 februari 2011

Min Rumpa Vad Man Missar.

Två dagar sjuk och jag har avbokat en lunch med en kompis som jag visserligen ser på fredag men ändå man blir ju i affekt och en fixa naglarna på salonggrej som var en present som jag visserligen får göra på torsdag men ändå man blir ju i affekt och promenaden idag med en annan kompis får bli en annan gång och man ställer sig frågan när och så vet man inte det och genast så blir man i affekt igen och man tänker att det här med affekt är tjatigt.

Normalt brukar jag lägga vinterkräk och matförgiftning på weekender, semester och julafton. Om det är smart eller inte därom tvista de lärda. Det är för spontant för att argumentera.

4 kommentarer:

S.W sa...

Behöver man verkligen tycka synd om dig fast du precis var i London? Jag är tveksam.

Miss Upsey Daisy sa...

S.W- Ha ha.. Det gör man som man vill där ;-)

Åsa sa...

Verkligen, annars kan man ju hamna i affektkoma. Och det vore ju verkligen obra!

Miss Upsey Daisy sa...

Flicka- Word på det.