tisdag 8 februari 2011

Uppdatering.

Jag har börjat läsa i boken.

1. Hjältinnan har mogna bröst.
2. Jag kan inte med att läsa den på bussen.
3. Först dök det upp en kille som man lurades att tro att hon tänkte ligga med. Jag trodde det i nästan en halv sida. Sedan var det solklart att de inte skulle ligga utan det var med kille nummer två som dök upp. Men har man mogna bröst så får man ligga. Det kan man nästan utgå ifrån.
4. Jag har börjat läsa en annan bok samtidigt ifall. Ifall vad undrar ni och det undrar jag med.

Ber att få återkomma.

6 kommentarer:

Lycka sa...

Åh, modern scen... Jag håller mig alltid till de historiska. Det blir en ytterligare dimension till den fantastiska historien då :-) Jag skulle kunna tala om hur din bok svänger fram och tillbaka men bara om den utspelar sig i historisk miljö - vem vet hur den moderna hjältinnan beter sig ;-)

Laila och Johan sa...

ha ha, ska bli kul att höra betyget sedan!!

mr epo sa...

Mogna bröst? Startas en förruttningsprocess sen, eller?

Bajsugglan sa...

Haha, mogna bröst. Vilket härligt uttryck!

Fru Choklad sa...

Ha ha ha Jag hade pippi på de där romantiska skrönorna när jag var typ 13 år så jag har läst min beskärda del. Mogna bröst är obligatoriskt :)

Miss Upsey Daisy sa...

Lycka- Så där ligger de inte? ;-)
Loppis- ;-)
Mr Epo- Intressant iaktagelse.
Bajsugglan- :D
Fru C - Och jag har aldrig läst men bättre sent än aldrig!