måndag 7 februari 2011

Och Ett Hej Från London.


20 kommentarer:

Anki sa...

Heeeeeeeeeeeeej! :-D

nillas liv på pinnen sa...

Hej!
Jag längtar lite till London och hoppas att ni har det bra!

No-one sa...

Heelllooooooooooo! :-D

Viveca sa...

Hellu! (shit vad snygg du är, jag tror aldrig jag sett dig på bild tidigare!)

Viveca sa...

(det där lät som att jag vore förvånad. Men jag menade inte så såklart... ja... du vet)

anagoesbananas. sa...

Heeej från ett ställe där snön vräker ner! :)

Katarina sa...

Nu är du inte bara vacker. Det strålar om dig.

Jag tror minsann han gör dig lycklig. Pojkvännen.

Han får plus i min lista. ;-)

Sara sa...

och hej från Västerås som denna tisdag är täckt med tung blötsnö. Jag längtar till London, ska dit i mars som tur är :)

sarapirat sa...

du är fin!
salt och vinäger chips är en självklar favorit. så svårt att få tag på bara. dock inte i london.

minahistorier sa...

snygg frissa!

själv ska jag till london till helgen, längtar!

LabHäxan sa...

Fantastiskt du ser verkligen ut att vara i form. Oj oj love is in the air och du är värd varje minut av lycka.

Miss Upsey Daisy sa...

Anki- vinkevink!
Nilla- Jag såg reklam för den "Legally Blond" och då tänkte jag på dig :D
Alexia-Hellooo!
Vivaca- Nu rodnar jag här i soffan. Tack! Är inte med så ofta på bild alls.
Anabanana-Det gjorde det i göteborg med...
Katarina- Men oh. Tack. Och vad glad jag blir. Det gör han också.
Sara- Mars är bra. Ännu mer vår då!
SaraP- Tack. DU är vacker. Jättefin och chipsen är underbara.
Summercat- Oh! Tack. Och ha det fint.
LH- Tack. Tusentack.

Anna sa...

wihooo!
hejsan där! finaste koftan är på ser jag :)

Miss Upsey Daisy sa...

Anna- Tips från Linda :) Kul att du kände igen.

hallinbloggar sa...

Vad kul att se en bild av dig! Ser ut som du haft det bra i London (trots kräkan du fick med dig hem...)

Miss Upsey Daisy sa...

Hallin- Nu har jag tuffat till mig och ska jobba imorgon :)

Spader Madame sa...

Tänker så här... du ser lycklig och vacker ut. Lovely!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Gölle dig!

Fru Choklad sa...

Du ser fantastiskt snygg ut!

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Tack rara <3