fredag 18 februari 2011

Och Här Hänger Jag.

Här hänger jag med mig själv. Först tänkte jag att här skulle dras ihop trettioåtta personer gå ut och dricka öl. Men så tänkte jag till och kom på att jag faktiskt skulle spendera lite tid med en person som jag sällan ser på tu man hand så att säga. Mig själv.

Först gick jag och mig själv och mötte upp en kompis för ett ett ett ett verkligen ett glas vin efter jobbet. Sedan gick alla hem. Jag gjorde en sallad av allt jag tycker är gott. Nu äter jag vindruvor och ska ta tag i projektet Sortera Alla Kort från Hösten 2010 och knarka doftljus. Hallejedanemej så spännande. Helt galet. Craaaazy.

Vad gör ni?

11 kommentarer:

Trixtess sa...

Låter som en härlig afton. Vilken lukt knarkas?

Jag jobbade till 19 och var hemma strax innan åtta. Har därefter kelat med katten, ätit kladdkaka och tittat på Greys Anatomy samt förbannat mig på grannen ovanför och hans kassa musiksmak. Nu tänkte jag underhålla mig med film eller tv-spel.

Hon som gick sa...

Jag städar och slänger ett öga på Let´s dance :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Tristessen- Jag knarkar muji ljus "white meadow flowers". Snart ska jag SPA:a lite och försöka hålla mig vaken en stund till...
HSG- Jag tvättar också. Lite som att städa :)

Pettiwoman sa...

Knarkar bloggar och funderar på att smaka chipsen jag köpt hem.

Du har lika trevligt sällskap som jag i kväll alltså ;o)

Miss Upsey Daisy sa...

Pettiwoman- Ha ha. Jo jag hänger med mig själv vilket man faktiskt behöver ibland.

Anonym sa...

låter hur trevligt som helst, egen tid är underskattat!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Läser en riktigt bra bok om en ung pojke som skriver brev till David Bowie.

Katarina sa...

Har äntligen registrerat mig för den högskolekurs jag borde börjat med för typ en månad sedan.

Och ältar hur det kan komma sig att inte en människa i hela fastigheten kan anmäla sig frivillig att släppa in en rörmokare nästa vecka.

anagoesbananas. sa...

Låter som en alldeles perfekt fredag, ungefär samma här. Eller ja, jag umgicks med mig själv och mitt spelande. Tillsammans med socker i massor.

Ibland behöver man som umgås med sig själv, även om man blir less på sig efter ett tag ;)

Turtlan sa...

Här var det På Spåret,Skavlan och en paj på menyn.

Vi hängde varierande i varsin soffa eller i samma.

Sen somnade vi. På stört. Fredagsstört!

Miss Upsey Daisy sa...

Killmamman- Jag är dålig på att ta det men jag övar.
MissE- Vad heter den?
Katarina- Det borde väl någon göra? Fasiken liksom.
Anabanana- Det räcker med en kväll så är jag nöjd med mig ;-)
Turtlan- Man är rätt slut på fredagarna. Speciellt om man är hemma...