onsdag 23 februari 2011

Om Det Här Med Sten Och Glashus.

När jag gick till spårvagnen mötte jag en kille i shorts.

I shorts.

Hur tänkte han här tänkte jag och skakade lite så på huvudet för mig själv. Sedan gick jag ut en långpromenad med en kompis. Du har väldigt tunna stumpbyxor poängterade hon när vi möttes på den vanliga platsen. Jag vet svarade jag men en väldigt tjock jacka och se jag har mössa också! Benen kan man frysa lite om det gör inget sade jag lite snusförnuftigt.

Så visade det sig att shorts eller kjol& strumpbyxor är typ samma lika! Så himla typiskt. Det kunde väl någon vuxen sagt innan.

7 kommentarer:

Erika sa...

enter: benvärmare! bästa uppfinningen någonsin kan jag ibland tänka*. å då menar jag inte sådär bara lite benvärmningspynt nere vid fötterna. nej nej utan långa, rejäla som man drar upp till, ja, upp till. har räddat mig många gånger.

*överdrivet, jag vet, medicin och typ hjulet är kanske liiite bättre uppfinningar men ändå: benvärmare!

Åsa sa...

Ja DET kunde väl någon sagt, säger hon som nästan alltid har kjol...

nillas liv på pinnen sa...

Vare såna där tunnstrumpor som kan frysa fast på benen? Jodå, det kan dom för det sa min mamma.

LabHäxan sa...

Om han med shortsen haft tunnstrumpor = samma inte annars

Miss Upsey Daisy sa...

Erika- Du kvalar lätt in till den smartaste jag känner. Sjukt lätt. Benvärmare!
Flicka- Ja! Word.
Nilla- Fast.På.Benen?
LH- Inte jättetunna men för tunna..

Anna sa...

b u r r !

Miss Upsey Daisy sa...

Anna- dubbelburr