måndag 7 februari 2011

En Smula London.



Resans:
Boende - Hilton på Paddington Station
Dryck- Öl i alla dess former
För första gången- Ostron, nu ska jag bara klura om jag gillar det eller ej?
Chips- Salt & Vinäger
Museum- Tate och British Museum
Marknader- Camden och Portobello
Kommentar- "Men Miss UD, ska du inte ha mer kläder när du ändå handlar?"
Såklart- Indisk mat med pojkvännens vän.
Hoppsan- Träffade tjej som kunde rida struts.
Musikal- Les Miserables
Vår- Alla vårblommor!!
Vad var det där- Telefonen som väckte oss mitt i natten.
Fika- Afternoon Tea
Choklad- Crunchies
Regn- Inget
Sjukdom- Vinterkräksjukan som dök upp på natten väl hemma.
Dit ska jag igen- Wagamamas

8 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Åt också på Wagamamas när jag var där i januari. Wagamamas i Covent garden. Mums.

Solrosfrö sa...

Härlig tripp!
Wagamama i Sthlm nästa bloggträff då kanske?

Katarina sa...

Wagamamas är en anledning att åka till London bara det. Eller var innan det kom till Stockholm. ;-)

Starkt jobbat. Det enda jag saknar är 'äkta' kinamat och promenad på South Bank. Fast lite South Bank kanske det blev, för visst var ni på Tate Modern?

Miss Upsey Daisy sa...

Nilla- Mumma!
Fröet- Ja varför inte? Måste bara fundera så att ljudnivån inte blir för hög..
Katarina- Det blev South Bank för vi promenerade som du sade :D

Katarina sa...

Ah, det är gött (he he) när folk gör som man sagt. Det händer ALLDELES för sällan. ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Såklart! ;-)

Spader Madame sa...

Kopierar Fröet! Tänkte precis skriva!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Det kör vi på!