lördag 15 maj 2010

A rather quiet night.

11 kommentarer:

Jenny sa...

Jag hoppas du noterade intro-texten. Om inte, kolla igen!

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Får kolla!

Katarina sa...

Jag har tänkt på att köpa smågodis hela dagen. Det var ju lördag och allt.

Men jag köpte faktiskt inget. Nu blev jag sugen igen. Och jag tror minsann att 7-11 fortfarande har öppet...

Frida sa...

inget fel på en quiet night. inget fel alls.

Akan-Kakan sa...

Å, den filmen vill jag också se! Var den bra?
Vi har också hyrt film. Mamma Mu och Kråkan. Fast jag tittade inte, eftersom jag redan sett den på bio.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Det HETER ju lördagsgodis av någon anledning. Faktiskt. ;-)
Frida- Näe. Och innan loppet ett måste.
Akan-Kakan- Den var bra. Lite ledsam tycker jag dock.

Solrosfrö sa...

Aldrig fel... vi fick se solen, men det var ju ytterst tillfälligt.

Miss Upsey Daisy sa...

Fröet- Aldrig fel. :)

No-one sa...

Den filmen såg jag också igår kväll! :) Blev sugen på att skaffa lugg igen.

Evalinn sa...

Men inte alls dumt!

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Jag blev sugen på längre hår ju.
Evalinn- Helt rätt :)