fredag 21 maj 2010

Kolhydrater i kubik.

Pastalunch med en hoper kollegor. "Vi ska" sa jag. "Okejrå" sa de.

Sedan. Hämtar Loppanlej vid bussen och susar mot starten för att hämta nummerlappar och ladda upp medv dyrt socker (bars, gel, sportdryck,tabletter). Hämtar även Karros nummerlapp eftersom hon kommer något senare med en annan bus. Så henne möter vi för pastamiddag tillsammans med vår fanclub det där hittade jag precis på men det lät riktig bra. Men Missy, Miss E, Miss KYD och Jenny boffar kolhydrater i pastaform med oss i afton. Bästa grejen tycker jag.

4 kommentarer:

karro sa...

jag laddade med pizza och pasta igår. lunchen idag var kanske inte den bästa, men jag satsar hårt på kvällens pastaladdning! syns ikväll!

Miss Upsey Daisy sa...

Vi syns ikväll. Ring om det är oklart! :)

Enannan sa...

Härligt! Jag ska hålla tummarna för er :)

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Du är ett bra stöd du. :)
Evalinn- Tack.