måndag 24 maj 2010

Halta Lotta här.

Ont ska fördrivas med ont tänkte jag och steppade iväg på ett bodypump-pass två dagar efter de där 21 kilometrarna som kallas Göteborgsvarvet. Tänka sig det var ungefär exakt lika korkat som det låter. Men jag lyckades att se glad ut mest hela tiden och när instruktören glatt frågade om " är det någon här som sprang varvet i lördags" var det visst bara jag som sträckte upp handen..

Well.

Sover med dörren olåst och innan jag lägger mig (kryper till sängen) lägger jag ut både adress och portkod på bloggen. Ni får själva komma överrens om vem som kommer hit i arla morgontimma och baxnar mig ur sängen. Ungefär halv sju. Ta gärna med lite nybakat också. Frukost på sängen vore fint.

Smärta är en högre form av njutning.

Over and Out.

12 kommentarer:

Enannan sa...

Åh, om jag bara bodde lite närmare...

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Ja nu får jag ligga här och ha och ont och svälta ;-)

K. sa...

Jag är på fest på fredag och vet inte riktigt hur min status är på lördag tyvärr haha.. Kan du söndag? Ett besök i Slottsskogen och vin på Vila Belparc med hund?

K. sa...

Bra! Jag kan ju ta ett glas.... Men vi bestämmer när var, hur på lördag?

Den tjocke konsulten sa...

Hade tänkt baka rågsiktsbullar i morgon men att ha dem klara till 0630 blir svårt.

Frida sa...

Du är ju galen. Jag gick en långsam barnvagnspromenad i går, det var smärtsamt.

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Det gör vi. Måste bara kolla upp några saker innan.
DTK- Kanske ena annan dag?
Frida- Är huvudet dumt får kroppen lida..

nillas liv på pinnen sa...

Hahaha!
Man skulle kunna säga att du får skylla dig själv, men jag tänker det bara.

Miss Upsey Daisy sa...

Nilla- Säg det du högt det alla andra tänker ;-)

anna sa...

ojoj... tappert! no pain, no gain och allt det där :)

Laila och Johan sa...

Du är galen!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- No brain-No pain?
Loppis- Svar ja.