tisdag 25 maj 2010

Gissa!

Gissa vad jag ska göra på torsdag. Gissa!

19 kommentarer:

Frida sa...

men åh, jag vill också!!

Märta sa...

Inte ett dugg avundsjuk! Eller jo, kanske lite.. Eller ganska mycket!

Spader Madame sa...

Såååå avundsjuk! Men vad är väl en bal på slottet....

Tess sa...

Jag vill också.

Madlar sa...

Nice!

Laila och Johan sa...

Avis, avis, avis!!!

karro sa...

jag kanske ska se klart första innan... :-)

Turtlan sa...

Gissar på Tvättid...?

Nähä!

Klokt hörru!
Jag ska bli klok också och kolla in filmen snart!

Miss Upsey Daisy sa...

Frida- Sjukt najs!
Märta- :)
Spader- Bästa balen.
Tess- Snart i Dalarna?
Madlar- Så najs att det gör ont.
Loppis- :D
Karro- Good thinking.
Turtlan- Helt rätt.

L sa...

Ööööhh... Nä, jag kommer inte på nåt. Vad ska du göra?

Miss Upsey Daisy sa...

L- Du har inte alltid varit den skarpaste kniven i lådan du ;-)

J sa...

åhhhhh jag säger bara åhhhh *grön av avundsjuka*

Miss Upsey Daisy sa...

Hanton- :-)

Speja sa...

Du är minsann generös med ledtrådarna, fast man vinner väl inget pris om man gissar rätt antar jag;) Ha så bra där i biomörkret.

Mina dagar sa...

Vilka är dom?
Kram från en 45 åring
(klart jag vet, men jag har aldrig sett ett helt program med dessa tjejer)

C. Meow sa...

Hoppas du gillar den :)

Camilla sa...

samma som jag ska göra nästa onsdag, tror jag. :D

minahistorier sa...

Jag ska se den imorgon, men har inga högre förväntningar...första filmen gillade jag inte särskilt, inte i jämförelse med serien i alla fall!

Miss Upsey Daisy sa...

Speja- Man vinner äran. :)
Mina dagar - ;-)
Camilla- Berättar.
Camilla- Oh!
Summercat- Jag tror på ren och skär chickflick. :)