söndag 9 maj 2010

Mare Mare -Vad gör man med en söndagmorgon?

1. Man kan bjuda in sig själv & kompis på söndagsmiddag hos en annan kompis. Kan man undrar ni? Jadå. Det går bra säger jag då. Grabba bara tag i en valfri kompis med kök. Gärna med några kok-kunskaper men det har den här. Det vet jag. Sjukt bra val.
2. Sedan kan man få medlidande av någon gällande kattapans liv och leverne. På balkongen ligger därför en dagsfärsk leverans från Hornbach. Kattapans äventyr kommer vara ett minne blott. In your face kattapan! In your face ! Moahahaha.
3. Slutligen kan man skutta ut på en löptur. Där är jag nu. I pre-skuttfas. Laddar massor.... Syns inte utanpå men inombords.

Vad gör ni?

8 kommentarer:

karro sa...

ikea. say no more. kommer aldrig gå dit en söndag igen. vet inte vad jag tänkte på, men jag måste haft en tillfällig sinnesförvirring.

Evalinn sa...

Önskar jag kunde springa...när ska man sluta vara förkyld?

anna sa...

låter som en bra söndag. här barndans och pyssla om sjukling.

Den tjocke konsulten sa...

Hr borrat några 6mm hål i en plåt som skall hålla uppe skärmen till elektronikhörnan i köket.

Hur går det med stängselbygget?

Frida sa...

Gick upp i ottan, åt gröt. Väntade lite, sprang sen 20,4km. Ät lunch med vänner. Kollade på cykellopp, fikade, lekte i parken. Åt mikrade lunchrester till middag. Nu har jag däckat i soffan. Efter barnens insomning om nån timme ska jag till ICA Maxi för storhandling. Pust.

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- IKEA är evil på söndagar.
Evalinn- Fy så trist om det hänger i sig..
Fru A- Låter najs det med tycker jag. Dock synd om sjukling.
DTK- Kommer att ta fart under veckan. Jag ska demontera gammalt först.
Fraidi- Du är grym kvinna!

LabHäxan sa...

Jag var på jobbet igår, och hade öppet hus. Många katt och hund intresserade människor dök upp. =)

Miss Upsey Daisy sa...

LH- Du har världens bästa jobb ju.