lördag 8 maj 2010

Här händer det saker.


Jag har köpt en bok också. Tänka sig så galet.

9 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Samma här, den kommer imorrn :-)

Miss Upsey Daisy sa...

MissE- En söndag?

karro sa...

läste den för ett tag sen. den var lite udda, men inte tokig

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Hrm... Kommer på måndag menar jag såklart. Dagarna försvinner så lätt när man tagit mental semester :p

minahistorier sa...

jag har köpt två, men ingen nick cave. däremot mia skäringer.

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Jag har gett bort den i julklapp ...
MissE- Tänkte väl :)
Summercat- Dyngkåt och hur helig som helst?

No-one sa...

Tokfia där, dig vet man aldrig var man har! ;D

Katarina sa...

Inköp av böcker hurrar jag alltid för.

Just den där boken hurrade jag dock inte så mycket för.

Ska bli spännande att se vad du tycker.

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Tokfia is my middlename :)
Katarina- Hm Gav bort den i julklapp så jag är nyfiken på att se hur den är..