måndag 19 april 2010

Värsta chocken.

Nyss hände något fruktansvärt. Något fruktansvärt. Det är knappt jag klarar av att skriva det hela. Det fruktansvärda. Jag ska försöka återge det till er så identiskt som bara går. Håll i er. Nu kör vi.

Min kollega småbarnspappan. En Mycket Fin Person har jag alltid ansett. En vänlig själ. Men jag har börjat tänka om. Jag tvivlar och jag våndas. Jag känner mig i det närmaste bedragen, förd bakom ljuset. Jag känner mig lurad. Så nära. Jag hade den i min hand.

Vad får en person att köpa en chokladkaka och lägga fram den på fikabordet så att alla ser ( fast mest jag då) sedan delge att han har köpt den till sig själv och sedan Ta.Med.Den.In.På.Sitt.Rum.

Ren ondska. Det är ren ondska. Evil på utrikiska. Det är Satan.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så mycket onska att du nog bör beväpna dig med vitlökskrans och krucifix om han närmar sig.

Evalinn sa...

Fy vad hemskt! Jag lider med dig!

Laila och Johan sa...

Det var det värsta jag har hört. Om någon gör så på detta bygget blir det spöstraff!

LabHäxan sa...

Märkligt beteende.. det är som att vifta med en glass framför ett barn, för att sedan äta upp den själv. Han gör säkert så hemma också.. stackars hans barn.

karro sa...

o särskilt på måndagar då lilla magen verkligen skriker efter choklad!

Turtlan sa...

Så GRYMT gjort!

Om man köper choklad och INTE tänker dela med sig så bör man gömma chokladen är mitt förslag.

... blev nu plötsligt chokladsugen!

Miss Upsey Daisy sa...

Frunatmaken- Man skojar inte om choklad det gör man bara inte..
Evalinn- En smärre kris ;-)
Loppis- Visst då!
LH- Det löste sig fint ändå ;-)
Karro- Måndagar är värst.
Turtlan- Mmm. Hemska saker :D

Madlar sa...

Såååå okollegialt, se till att aldrig underlätta om han vill vara hemma med sina osnutna ungar, sucka djupt varje gång han ens andas att han ska VABa eller ta föräldraledigt.

Miss Upsey Daisy sa...

Madlar- Det var ingen fara.. Vi delade sedan och jag skämtade. :)