fredag 2 april 2010

Spannande varre.

Forst korde den langa rangliga trabaten fast i leran. Bara det ar ju inte sa bra. Den lille batforaren som var ungefar lika hog som en smurf hoppade ut och borjade ta i for kung och fosterland for att fa bort oss. Guiden hjalpte ocksa till. Jag satt och funderare lite pa ifall jag skulle hoppa i det dar bruna skitiga vattnet jag med... da hoppade killen fran Nya Zeeland och killen fran Malaysia i.

De tog i att jag nastan hann tanka att nu "spricker det nagon ader i pannan". Fast den tanken hann jag inte riktigt med att slutfora.

Da hall baten pa att valta. De bada hjaltarna satt namligen pa samma sida och baten hann vicka till sa stolarna trillade pa sniskan innan nagra som var allerta slangde sig mot andra sidan. Jag tankte kameran jesus kameran""och skrattade lite hysteriskt.

Sa har i efterhand kanske jag skulle ha oroat mig mer for krokodilerna som de trots allt plockat upp fran sjon.

Inga kommentarer: