torsdag 1 april 2010

Saker som hant idag.

Jag har sett flera elefanter idag.
Jag har tittat pa tempel i atta timmar. ATTA TIMMAR.
Da drack jag sjukt mycket vatten.
Men kissade bara en gang.
En skock apor har jag ocksa sett.
Idag var det en miljon grader varmt.
Ungefar femtiosju barn har forsokt att salja saker till mig idag.
Men jag har inget shoppat.
Var guide sag ut som Tiger Woods.
Vilket han noga papekade cirkus fjorton ganger.
Vi var ett trevligt litet gang som hangde vid templen.
Imorgon ses vi igen.
Flytande byar och krokodiler pa agendan.

3 kommentarer:

Frida sa...

Låter najs! Gött att få lite reserapporter hit till gråa mellansverige.

No-one sa...

En vanlig dag i Kambodja ;)
Visst var templen häftiga? Men efter ett par timmar börjar de se likadana ut... Keep enjoying the holiday!

Miss Upsey Daisy sa...

Frida- Vad trevligt. Hoppas att du har en fin pask du med.
Alixia- Verkligen. Man trottnar sa smatt..