lördag 10 april 2010

Totalt bortglomd efter nagra ynka veckor.

Forst ar man sadar saknad hemma. Sa mailar man med sin chef (Fallskarmjagaren) och eftersom han ar min ICE-kontakt vill jag nu som da beratta via bade mail och sms att jag fortfarande lever.

Inte verkar han speciellt forvanad eller imponerad av det. Det verkar till och med flyta pa kontoret trots att jag inte ar pa jobbet. Eller (hemska tanke) flyter det pa tack vare att jag inte ar pa jobbet? Vagar knappast spinna vidare pa det. Svindlade tanke.

Det var val det jag visste.
Sjukt oalskad ar jag.
Min arma stackare.

10 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Det är säkrast att du kommer hem och visar vad skåpet ska stå!

Katarina sa...

Det är nog deras stolthet som förbjuder dem att erkänna hur mycket de saknar dig. Män, vet du... ;-)

Jag skulle saknat dig något tokigt om du inte gjort om bloggen till reseblogg.

Turtlan sa...

De är nog lite avis på att Du är ute på resa så därför beter de sig så!

Innerst inne saknar de Dig där på kontoret fast de har svårt att erkänna det.

Hoppas hemresan flyter på bra och att Ni inte hamnar i Bangkoks kaos!

Välkommen hem!

Evalinn sa...

När du väl kommer hem sen kommer du inse hur saknad du varit!

anna sa...

tror jag inte alls. välkommen hem!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag minns dig :p En koraff glömmer man aldrig.

Spader Madame sa...

Totally saknad! De spelar bra teater bara...

Miss Upsey Daisy sa...

Nilla- Skojar du. Inga fanfarer eller blommor och det blir smisk!
Katarina- Vi far se nar jag kommer hem. Det HAR hant att det finns choklad pa stolen.. men aven dragsmallare i dorren... Tack. Du sager sa snalla saker.kram
Turtlan- Tack. Pa onsdag ska jag vara hemma ar det tankt.
Evalinn- Far man hoppas det ;0
Fru A- ;D
Miss E- Skont att hora.
Spader- Tror jag med!

LabHäxan sa...

Nehä.. Det är inte sant. Jag älskar ju ditt bloggande.

Miss Upsey Daisy sa...

LH- ;-D