söndag 7 mars 2010

Vasaloppet.

Jag har åkt Vasaloppet. Så här fungerar det.

8 kommentarer:

Helena sa...

Shit - du har gjort det!? I.m.p.o.n.e.r.a.d.!

Miss Upsey Daisy sa...

Helena- Men så trodde jag att jag skulle dö också ;D

Katarina sa...

12 1/2 timme?

12 1/2 timme??

Utan att kissa?

Vasaloppet är definitivt inte för mig.

Jag knäböjer inför din storhet. Vädergudinna och Vasaloppsövervinnare.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Yes. Vågade aldrig stanna till. Man kan får tycka att det är hål i huvudet det får man.

Fru Choklad sa...

Jag är full av beundran. Verkligen full av BEUNDRAN. Respekt!

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Jag med. Jag överlevde.

mr epo sa...

Det måste vara många som läst om dina vedermödor eftersom jag sällan sett så många hukande tjejer, som i söndags. Trodde först de hade kramp innan jag fattade:-)

Miss Upsey Daisy sa...

Mr Epo- Dont try this at home?