fredag 26 mars 2010

Vårkänslor.

Någon gång varje år. Rättare sagt varje vår brukar jag fråga mig själv. Vad i hela helvete jag gör i Göteborg och borde jag inte flytta till något spännande ställe? Kanske bör tillägga att ett spännande ställe då i mitt fall är det fantastiska U.T.O.M.L.A.N.D.S.

Ibörjan (efter jag faktiskt bott U.T.O.M.L.A.N.D.S) kunde det här tillståndet vara i flera veckor. Att jag tyckte Sverige var skitrist och Göteborg bara var ett mellanspel och att jag i själva verket var på väg mot något annat. Men varje år går det över bra mycket fortare. Jag tror faktiskt att det är fina fisken redan imorgon.

4 kommentarer:

anna sa...

och när du kommer hem efter att ha varit U.T.O.M.L.A.N.D.S. en sväng är kanske den känslan obefintlig?

Annie - PD sa...

Gbg är en härlig stad så jag förstår att du stannar :)

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Jag tror det. Längtar blir mindre och mindre varje år dessutom... ;-)
Annie- Jaaa! Kom och hälsa på.

Camilla sa...

jag är i precis samma tankar för tillfället.