söndag 14 mars 2010

Göteborg- Söndag.

Bara vara hemma. Bara hemma.

17 kommentarer:

Enannan sa...

Mys-söndag!

nillas liv på pinnen sa...

Är verkligen inte det sämsta!

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Skönt efter roadtrip. :)
Nilla- Ibland det rätta.

Katarina sa...

Det där ser nästan otäckt nyttigt ut. ;-)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Låter alldeles förträffligt!

Laila och Johan sa...

Skönt, skönt, skönt ibland!

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Det behövdes kan jag lova.. ;-)
MissE- För mig perfekt.
Loppis- mmm.

No-one sa...

Svårslaget. Att vara hemma alltså.

Evalinn sa...

Mmm, dom är bra dom dagarna!

Jenny sa...

Mysigt!

Frida sa...

Härlans pärlans!

Märta sa...

Men vilken härlig vecka du haft! Men visst är det skönt att komma hem! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Trött hela dagen!
Evalinn- Ibland måste man.
Jenny- Ja, när det varit hektiskt så.
Frida- Word!
Märta- Ja. Det behövdes.

Spader Madame sa...

Såg trevligt ut, men fortfarande avundsjuk på fredagen... sjukt avundsjuk!

Helena sa...

Vackert. Hemma är alltid hemma. Skönt.

Fru Choklad sa...

Så skall en söndag avnjutas. Vad tycker du om boken? Jag slukade alla 4 tämligen omgående, men så är jag en sucker för Vampyrer ha ha.

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Går fler tåg såklart.
Helena- Efter hektisk tid så..
Fru Choklad- Ska lägga mig och fortsätta med trean nu.. :D