tisdag 16 mars 2010

Tisdagsöl?

Har ni hört? Helt crazy ju.

15 kommentarer:

Varför vara perfekt.. sa...

jag har vart på Cappuchino o druckit rödvin!

Frida sa...

crazy, men najs.

Madlar sa...

Kör budgetvarianten dvs en glas boxvin framåt kvällskvisten...somnar så gott ;)

Anne sa...

vännerna som gör festen. Blir säkert bra.

J sa...

Najs:-)

Enannan sa...

Trevligt crazy!

minahistorier sa...

Tisdagsöl är nästan den bästa ölen! Näst efter onsdagsöl ;)

Ingentingela sa...

Och, det gick att få tisdagsöl i huvudstaden också, crazy!

Camilla sa...

du är helt galen. som jag i förra veckan; åt pannkakor en onsdag. :D

Peter Madison sa...

och idag är det onsdag så frågan är om huvudet sitter kvar? :)

Evalinn sa...

Tisdag = Lill-onsdag!

No-one sa...

GUD vad gott! Jag blev så ölsugen igår. Det händer inte var dag. Men ibland så...

Spader Madame sa...

Torsdagsdrink?

Fru Choklad sa...

Varför inte? Ölen lär ju vara lika god oavsett dag i veckan ;)

Miss Upsey Daisy sa...

VVP- Najs!
Frida- Veeet. Så jag. Så crazy.
Madlar- :)
Anne- Visst är det så.
Hanton- Jättenajs!
Enannan- Lagom vardagsedge.
Summercat- Tror dig.
Ingetingela- Great minds thinks alike.
Camilla- You daredevil.
Peter- Såklart!!
Evalinn- Mmm.
Alexia- Som med mig då.
Spader- Näe. Någon ända på det galna får det vara.
Fru C- Jajajamen.