fredag 19 mars 2010

Brön i full frihet.

Packa träningsväskan innan klockan 06.00 är typ den sämsta man kan göra förutom äta gul snö. En kompis till mig *hosthost* gjorde det förstnämnda imorse vilket landade i att;

1. Udda vantar på sig. Visserligen svarta men udda vantar.
2. Noll tandkräm med och eftersom jag vet att hon *hosthost* äter frulle på jobbet så..
3. Istället för att ta med sig ren bh& trosa tog hon med sig två trosor och noll bh. Sedan höll hon i ett morgonmöte och även om det inte syntes så visste hon att hon saknade bh under tröjan.


Slarvig människa det där. Men jag tror hon lärde sig något.

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ett tag trodde jag att kompisen hade ätit gul snö! VARNING!

Litet 70-tal över kompisen idag!

Selma sa...

Ät gul snö - det kan vara öl!

Turtlan sa...

Ja tänk vad kompisar drabbas.....

Ungefär som när folk ringer om piiiinsamma symtom... som en kompis har.

Sara sa...

fast kompisen kanske kunde ha haft ett par trosor som bh? Som bandage liksom...

No-one sa...

Vissa människor tror man att man vet man har. Men så händer något sånt här och man vet varken ut eller in längre.

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Näe då. Kompisen *hosthost* är inte helt bakom flötet! ;-)
Selma- Säker?
Turtlan- Precis. Kompisar som inte tänker till! ;-)
Hedgehog- Jag tror kompisen tänkte i de banorna först...
Alexia-Jag menar det. Vilken slarver!

mulepul sa...

hade säsongspremiär på att cykla till jobbet idag. vad glömdes? (trots packning på kvällen) jo, en bh...