onsdag 24 februari 2010

Kontorsangelägenhet.

Min resa till Dalarna verkar ha involverat de närmast sörjande på kontoret. Fallskärmsjägaren kollar vädret framöver. G:a Chefen svansade nyss in och erbjöd en snöskyffel för att skotta fram bilen. Min jobb-familj, fina är de. Det är nästan så att de får följa.

UPDATE: Fallskärmsjägaren tittar på mig och säger "låsolja" med frågande min och jag säger att "hoppsan" och han sticker åt mig en burk och jag säger " du får tillbaka imorgon" knixar och tackar fint.

6 kommentarer:

Madlar sa...

Vad omtänksamt! Vilka härliga jobbarkompisar du har.

Miss Upsey Daisy sa...

Madlar- De är fina hela högen.

yllet sa...

härligt! jag gillar låsolja. men det behövs ju inte så här på våren?

Miss Upsey Daisy sa...

Yllet- Mot pollenallergi mot pollenallergi kära yllet.

Camilla sa...

härligt med fina kollegor. gör vardagen så mycket roligare.

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Visst är det så.