måndag 1 februari 2010

Klart vi ska på bio!!

11 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

But of course! Jag har tur som hittat en karl som älskar Johnny Depp lika mycket som jag gör :-)

Miss Upsey Daisy sa...

MissE- Sicken tur!

Peter Madison sa...

Fattar inte hur Tim Burton får till att det ser så fantastiskt ut. Måste se!

Depp och Burton är några av mina absoluta favoriter.

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- Jag gillar sagor just nu.. ska se Vildingarnas Land också.

LabHäxan sa...

Vi var på bio i söndags, och då gjorde de reklam för Alice. det är klart att vi ska se den..

dddd sa...

Mmmmm... Tim Burton....

emve sa...

Jag längtar tills jag ska se den! I 3D... :o)

Katarina sa...

Vissa människor har en typ av fantasi och kreativitet som gör mig både imponerad och lite rädd. :-)

Men det är klart jag vill se den där.

Miss Upsey Daisy sa...

LH- Bra val!
Miss KYD- Mmmm. TipTop.
Em- 3D såklart.
Katarina- Synd att inte alla kan gå ihop !!

No-one sa...

Jaaaaa! :D

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Tuppenja!