fredag 5 februari 2010

Fräcka Fredag.

Igår pratade vi om "Fittstim" eller som Fallskärmsjägaren uttryckte det " Underlivsbetonat gruppsimmande". Jag vill minnas att vi även pratade om "Knullrufs" och idag har några kollegor starkt poängterat att de inte har ovan nämnda frisyr. Hela diskussionen kommer att eskalera under dagen eftersom fredagar går under Fräcka Fredag vilket i sin tur innebär att man kommer undan med ett något grövre språkbruk. Eller som Fallskärmsjägaren poängerade en annan fredag när dagen nästan gått mot sitt slut " Det enda runda ord jag kan komma på är boll".

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

Rodnar...

LabHäxan sa...

he he det borde vara mer fredagar i veckan. På fredagar är det lite roligare på arbetsplatsen.

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Det här var inget. Tro mig.
Labhäxan- Exakt!1

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Själv har jag numera börjat få lite pyttelockig volym i håret och ser därför ut som att jag är knullrufsad 24/7 (fast som nysambo är jag ju nästan det :p)

Miss Upsey Daisy sa...

Miss Sambo- Så brukar det vara..

Fru Choklad sa...

Tja låter inte så långt från hur det kan låta på mitt jobb. Idag serverade en kollega en fin Freudiansk felsägning när vi fikade. "Ollad tomat" sa hon varpå alla frustande satte kaffe och te i halsen. (Skållad tomat, skulle det vara.)

Miss Upsey Daisy sa...

Fru C- *fnissar* inte så gott kanske!