måndag 29 september 2008

....

Behöver några dagar till. Sedan kommer jag tillbaka.

15 kommentarer:

karro sa...

kram /Karro

Polly sa...

Kram från mig också!

Jo sa...

Ingen brådska vännen, vi vet ju att du kämpar! Kram

Sincerely Johanna sa...

Ta den tid du behöver. Kramar

C. Meow sa...

Lilla hjärtat, stora kramar här ifrån också ... Ta all tid som du behöver.

Fru Choklad sa...

Förståligt. Ta den tid du behöver och jättekram på dig.

stella sweden sa...

Ta den tid du behöver, vi finns kvar...Kram!

Anne sa...

såklart. kram

Spader Madame sa...

Väntar troget här på dig!! KRAM...

Blygisens betraktelser sa...

Tröst-kram.

Anonym sa...

Kram

Evalinn sa...

Hej MissUD, jag förstår det!

När i oktober kommer du till sthlm? Du kan väl maila mig på evalinn@live.se så får vi se om vi kan sammanstråla!

kram

Annie - PD sa...

Saknar dig :(
Stor kram!!

Fru Choklad sa...

Tänker på dig vännen! Stor Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Kram tillbaka.

Polly- Tack rara.

Jo- Tack för missen. Hon ska bo i min väska. Jämt.

Johanna- Ibland tar det riktiga livet över. Oväntat.

Camilla- Familj ska vara kvar. Jämt.

Choklad- Tack rara....

Stella- Hon är borta. Aldrig mer.

Anne- Tack. Ibland finns inte lusten att skriva trams..

Spader Madame- Skönt att veta. Aldrig långt borta. Alltid nära.

Blygisen- Kramar till dig med!

Jerk- Kram tillbaka.

Evalinn- Kram tillbaka. Mailat!

Annie- Här igen. Och snart ses vi också.

Choklad- Vad gullig du är.