tisdag 9 september 2008

Mäns signaler.

När jag kom tillbaka efter konf låg det ett glasspapper (tip-top) på mitt skrivbord och vid en andra koll var min papperskorg full med glasspapper.

Man kan ju undra vad det betyder.

Jag trodde det betydde.

Vi som kvar på kontoret i fredags åt glass och om ni går till frysen finns det även strutar till er.

Inte ens nära. Det betydde.

Vi som var kvar på kontoret i fredags åt glass och det närmaste glass Du kommer Miss UD är om du stoppar huvudet i papperskorgen.

7 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Ack då, men de ser när du har snygga byxor på dig. Alltid nått.

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- De tyckte att det var SÅÅÅÅ roliga. :-)

Jo sa...

Räknas inte det som trakasserier?

Spader Madame sa...

Pay back time- Det kommer att tas tomma champagnflaskor till arbetsplatsen nästa gång de reser bort? Så ställer Miss UD dit några engångsglas;-)) -"Otur att ni inte var häär..."

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Messade fallskärmsjägaren och sade att jag ämnar dumpa tepåsar på hans rum när han är borta..

Spader- Det finns bubble i kylen faktiskt! Good idea.

C. Meow sa...

Mobbing å det grymmaste. Ring facket!! Eller så var det för att de saknade dig och det närmaste var att sitta runt ditt bord och tröstäta??

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Gissa vem som ska dumpa tepåsar på rummet sedan.. Bah!