måndag 22 september 2008

England- Sum Up

Först hängde vi jättelänge vid bagageband nummer fyra. Där kom inga väskor för Göteborg var nummer två. Ungefär där bestämdes det att jag inte fick läsa kartan ens en gång. Innan hade jag larmat på handikapptoan. Röd knapp är no-no numera.





Sedan hittade vi till bilen. Det var bra. Vänstertrafik är en skojig uppfinning må jag säga. Fast från min plats i baksätet gick det som en smäck.



Fint rum fick vi iallafall. Till slut. Fullbokat första natten fastän vi hade bokat och allt.



Brudgummen vet att hans fd grannar gillar snask så vi fick världens största påse på våra rum. Jag upprepar världens största påse.

Och så gifte de sig.




Jag brukar verkligen inte se dessa herrar i hatt så att säga. Jag brukar inte se dessa herrar speciellt ofta heller för den delen.



Även små herrar hade hatt. Ser ni käppen? Den kan förvandlas till svärd för att sedan gå av.



Klänningen.


Bruden hade egen öl!

14 kommentarer:

Spader Madame sa...

Alla käppar är potentiella svärd... Trevligt rum och tur att det fanns godis, man behöver litet tröst när man får slåss för sitt rum!!

Peter Madison sa...

åhh...snygg klänning!

Evalinn sa...

Kul att du kom tillbaka välbehållen! :-) Mina erfarenheter från det där landet är allt annat än positiva...

Tesa sa...

Tjusigt! Och väldigt fint rum!

emster sa...

Får tokiga Alice i underlandet-vibbar!

Hatten rockar fett (som man sa när jag var ung...)

Camilla sa...

verkar ha varit en härlig weekend. bröllop brukar ju va bra fester. ;-)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Mycket snygg klänning - och örhängena ser inte så tokiga ut heller :-)

Annie - PD sa...

Åh vilken fest :D
Du var smashing!!!!

Blygisens betraktelser sa...

Säger som Annie PD. Du ser dashing ut!

Inget regn? Godisregn iofs...

Hehe, skrattar när jag läser dina inlägg, precis som vanligt..."från baksätet gick det galant..." hihi...

stella sweden sa...

Ja isch, att ständigt göra bort sig litt tillhör ju liksom flurrluvekittet...men jag tror ändå att det är vi som är smartast...för vi slipper ta i en massa trista bitar som att läsa en karta!

Tex...

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Alla käppar? De större herrarna klarade av att inte fäktas dock :D

Peter- Man tackar!

Evalinn- Är du tillbaka igen! Skoj.

Tesa- Rummet var fint. Utsikten var fab!

Emster- Jag med faktiskt! Det är lite som sådant.

Camilla- Bröllop är bra kalas.

Miss E- Tack ska du ha. :D

Annie- Tack från min stilguru ;-)

Blygisen- Tack vad roligt att höra.

Stella- Vi ÄR smartast!

Anne sa...

ah, så romantiskt.
Och ja, verkligen största godispåsen

Fru Choklad sa...

Ser ut som ni hade roligt. Du är dösnygg! Hmmm vi borde få se mer av dig :) Oj härligt mycket godis.

Miss Upsey Daisy sa...

Anne- verkligen... och vi tryckte i oss....

Choklad- Kanske se lite mer av mig. Vi får se :-)