fredag 12 september 2008

Filmtajm.


Aftonens aktivitet. Nån som sett?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har :) Tyckte den var bra.

Jo sa...

Jag tyckte den var väldigt bra. Inte direkt upplyftande, men bra! Vad tyckte du?

Camilla sa...

inte sett men vill gärna. hur va den?

j sa...

dessvärre inte, men jag vill! hoppas att den var bra!

Miss Upsey Daisy sa...

Marie- Det var den!

Jo- Inte så upplyftande men bra.

Camilla- Helt klart sevärd men jag har en fabless för brittiska filmer.

Josefine- Den var bra. Spring och se!

Sincerely Johanna sa...

Jupp såg den förra hösten. Mycket bra och tänkvärd film. När jag är sjuk och tycker synd om mig själv brukar jag välja något lättsamt och romantiskt.

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Förstår det. Det är lite olika ... ibland är jag mer åt det lättsamma hållet.