fredag 12 september 2008

Helskumt är det.

Men jag verkar ha drabbats av en manlig förkylning.

9 kommentarer:

C. Meow sa...

Jasså, är lidandet omänskligt? :D

stella sweden sa...

Du menar att du är döööende?

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Jupp. Omänskligt. Helt klart.

Stella- Jag misstänker det. Det är spik i foten det!

Jo sa...

Men det är ju egentligen bra? Jag menar, klarar du dig genom den, så kommer du ju att föda barn galant? ;) Krya på dig!

Camilla sa...

men du också! sitter här hemma och gnyr. brukar ju va mannen som sysslar med sånt. ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Jag menar det. Föda barn på ett ben eller nått!

Camilla- Gnällde igår men idag går jag mot ljusare tider. Dock är spinningen klockan tio avbokad.

Polly sa...

Det var jag i förra veckan. Jag var säker på att min sista stund var kommen. Men eftersom jag är tjej så överlevde jag!

Turtlan sa...

Jag har alltid manliga förkylningar, närapå ungefär.

Alltid värst drabbad brukar jag tänka.

Överlev nu så vi får fortsätta läsa Dina inlägg :-))

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- Jag vet. Man överlever det gör man.

Turtlan- Jag har passerat gränsen och står upp!