måndag 15 september 2008

Beware of the Miss Grumpy.

Efter lunch idag hände det något spännande. Det var som magi helt enkelt. Gick på ett blink. Fåglarna kvittrade och änglarna sjöng. Det doftade gott som hallon i luften. Då kom blinket. Så blev alla riktiga aprumpor. Från en sekund till en annan. Alla typ. Ingen som sade något. Ingen som mailade. Eller ringde. Den observante läsaren kanske tänkte men "meeeh, det är ju PMS din gamla hagga". Till dig vill jag säga. Jag är faktiskt född i december så jag är rätt ung ändå. Gissa om det här är irriterande. Det händer ju att jag är arg titt som tätt men gå runt vara förbannad utan anledning. Bara det gör mig ännu mer förbannad.

5 kommentarer:

stella sweden sa...

Jag blir också förbannad...men inte på aprumpor utan idioter som raggar upp en på RUSTA!!!!
Försöker iaf...

Hrrrmpfff!

Jo sa...

Samma sak hände faktiskt mig. På vägen hem från huset -pang! *mutter, mutter* Helt utan anledning.

Annie - PD sa...

Damn.
Men det kommer snabbt. Och då blir man skoninglös... Bara för alla andra att backa undan ;D

Anonym sa...

Malung?

Miss Upsey Daisy sa...

Stella- På Rusta? På Clas Ohlsson ska det väl vara?

Jo- Hey Sister!

AnniePD- Exakt. Något bättre idag dock. Gick och tränade...men då tjurade jag över kass musik istället.

Anonym- Utveckla dig?