söndag 18 november 2012

Skallebank.

Inget bra tecken det här när man vaknar med huvudvärk.  När det mest spännande men gjorde dagen innan var att hänga i soffan, titta på Sagan om Ringen och äta godis. Men som alltid när jag har ont i huvudet brukar det bero på  1) druckit för lite vätska 2) ätit för dåligt 3) sovit för lite. Men det visar sig efter lite eftertanke att jag nog ta-daaa sovit för mycket.

Så jag går väl och lägger mig tidigt ikväll och sover bort huvudvärken då... Bästa alternativet även om jag erkänner att logiken är haltande..

4 kommentarer:

Katarina sa...

Jag tror att det är för att du försökte hävda att novembermörkret inte var någon anledning till depression. ;-)

Hoppas du vaknar upp pigg och alert och huvudvärksfri.

Ulrika sa...

Eller så kan du väl bara dricka nån vätska som i vanliga fall ger skallebank dagen därpå, kan kanske ha en upphävande effekt. Värt att prova iaf ;)

Hoppas värken ger med sig och du får en strålande bra dag!

K. sa...

Åhh, inget vidare! Hoppas det är bättre nu.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Huvudvärken borta. Var liksom en dagsgrej bara.
Ulrika- Då är det ju värt det ;-)
K- Absolut.