onsdag 21 november 2012

Och Idag Så.

Idag sorterade jag lite i ett excel-dokument och tänkte skriva ut första sidan.  Tryckte på print och gick till printern. När jag väl hade tryckt slängde jag ett öga på antal sidor. Det var 1 174 stycken.  Jag behövde en sida. Får man då lite panik när man trycker på avbryt och inget händer? Jajjamen, OM man får panik.

Så jag drog ut sladden.

Då stannar ju alla maskiner rätt kvickt om vi säger så.  Det finns dock en liten bieffekt med att slita ur sladden. Någon som kan gissa----------> Just det. Mmmm paperjam. På fem ställen! Inget man hittar på en om ens två minuter.

4 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Men ändå, smart move att dra ut sladden istället för att få ut tusentals sidor.

annika sa...

Been there done that ;)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Redig kvinna!

Miss Upsey Daisy sa...

Mrs E- Jag är sehr smart. Sehr sehr smart.
Annika- Hehe.. hear you sister!
I will not- Jag menar det.