måndag 12 november 2012

Förstår Inte Jag Dig Ska Du Inte Förstå Mig Heller.

Idag fick jag ett mail på ryska. Jag vet inte hur er ryska är men min känns begränsad så säga. Men jag tänkte att man bör ju ändå svara ( det var inom mitt bolag och inte skräppost) så jag frågade lite försynt om det skulle kunna vara så att det var felskickat. På engelska och tänkte lite i mitt stilla sinne att det hade kanske varit mer rättvist att skriva på svenska. Det blev mer samma lika för båda parter så. Jag är mycket för det här med rättvisa.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

OM du hade kunnat ryska, hade du kunnat svara? Tänker på tangentbordet. Hur funkar sånt? Kanske bara jag som är lite rudis :o

Miss Upsey Daisy sa...

I will- Vet inte riktigt.. man kan väl ändra om .. fast hur.