måndag 5 november 2012

Menå.

Alltså. Ni vet det här med mobiler. Jag och en av ingenjörerna hade samma lika ringsignal och jag tänkte att det här får vi lösa omedelbums annars blir det så himla rörigt. Så jag utmanade honom på "sten, sax och påse" där förloraren fick byta signal.

Ni läser vinnarens blogg för övrigt. *hosthost*

Sedan när man frågar honom om han har bytt så säger han att han ska.  Men sedan så tittar resten av kollegorna som fikar på mig och säger "Men nu Anna byter vi alla till din ringsignal!".

Så himla barnsligt tycker jag. Så himla himla barnsligt.

3 kommentarer:

Erika sa...

Men skoj! Ni verkar ha det väldigt roligt på ditt jobb må jag säga. Jag tror att det beror på dig du underbart ROLIGA människa!

J sa...

Hahaha underbart!

Miss Upsey Daisy sa...

Erika- Oh, du är underbart rolig du människa!
Ingun-:)
J- hehe