tisdag 22 mars 2011

Träningsdagbok.

Imorse drog jag iväg strax innan 6.30. Det är nämligen ett pass spinning som börjar 07.00. Tanken var först att vara där en halvtimme innan för att köra lite rodd och få lite träning för övre delen av kroppen. Blir så himla lätt fokus på nedre delen eftersom de där två benen ska uträtta stordåd i maj med både en halvmara och ett maraton samma vecka. Spinningen gick hyfsat. Bra musik vilket är A och O. Nåväl. Nöjd över att kommit upp och tränat för det är verkligen inte helt lätt. Får försöka hinna med lite kaffe innan man rusar iväg. Imorgon hinner jag löpträna på gymet innan jag fikar med vänner, 10 km borde jag hinna med.

4 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Bra jobbat! Vill minnas att du är grym på morgonträning!

mr epo sa...

Imponerad av träning i arla morgonstund. Vilken disciplin!
Så länge man orkar lyfta kaffekoppen till munnen, behöver man inte träna överkroppen (enligt gamla cyklister)...

Viveca sa...

Jag. Är. Helt. Mållös.

Grymt jobbat!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Ibland..
Mr Epo- Ha ha. Jo. Men jag är trött också och orkar inte alltid upp..
Viveca- :)