måndag 14 mars 2011

Drömmar.

Häromnatten drömde jag att jag hade en bebis. Den verkade vara min och vi var på någon slags sammankomst för andra som också hade bebisar. Det flöt på väl tills någon korkad mamma sträckte fram sin egna bebis till min bebis för att hälsa. Då visade sig att min bebis hade åtta tänder som den högg den andra bebisen i pannan. Det var inte populärt alls. Gud vad besvärligt tänkte jag och lade ner min bebis i någon sportbag som var där och gick hem själv.


Igår drömde jag att jag blev torterad genom att någon borrade i mitt lår med en borrmaskin flera flera små hål. Möjligt att det var den andra bebisens mamma som gav igen. Som om det vore mitt fel.

10 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Mondjö vilja blodiga nätter du genomlider :-)

anagoesbananas. sa...

Om jag nån gång får en bebis önskar jag att den hade åtta vassa tänder och var sådär cool ;D

sarapirat sa...

så himla intressant med drömmar. drömmer också. massor. och ofta om bebisar som är mina på sistone...
vill du ha barn? btw..

Anonym sa...

Jösses vilka drömmar.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Du får se till att ta din bebis till tandläkaren. Eller så får du sluta läsa vampyrböcker :-)

Åsa sa...

Fullkomligt underbart;)

C. Meow sa...

Herregud, tror jag skrattar ihjäl mig! Du har ju lika knäppa drömmar som jag :)

S.W sa...

Att man drömmer om att ha en baby kan betyda en ny livsfas, nya projekt, nya aktiviteter. I en kvinnas dröm (och det är ju du?!) så kan det också tyda på, tada! längtan efter barn.

ulrica sa...

Men gud vilka knasiga drommar du har!

Miss Upsey Daisy sa...

Fröet- Menar det.
Anabanana- Jag tror det var en vampyrbebis....?
SaraP- Vet inte riktigt.
Frunatmaken- jodu.
MissE- Det är Twlightbebyn tror jag...
Flicka- ;-)
Camilla- :D
S.W- Jag verkar inte så förtjust i mitt barn trots allt...
Ulrika- Lite skruvat.