måndag 14 mars 2011

Nu Undersöker Jag Igen.

Så kika åt höger.

6 kommentarer:

Tesa sa...

Nä... ingen av dem. Jag kategoriserar mina böcker ungefär som de gjorde på biblioteket när mamma jobbade där när jag var liten. Efter typ av bok! :)
Och lite efter storlek på bok faktiskt.

Så alla självhjälpsböcker och feel good-böcker står för sig, rafflande thrillers för sig, arbetsrelaterade böcker för sig, draman och serier för sig... osv.

Lycka sa...

Precis som Tesa så är jag inne på ämnesvarianten.
Arbetsskada, du vet! Då hittar man mycket snabbare det man vill ha. Fast har man mest romaner kanske färgvarianten funkar. Det blir ju fint så i alla fall. :-)

yllet sa...

storlek då? och snygghet?

Tears and Pearls sa...

håller med Tesa!

Jerk sa...

Här sorteras det storleksmässigt..har aldrig tänkt på något annat sätt..

Miss Upsey Daisy sa...

Alla- Intressant. Jag så ... färgig av mig.